12.05-15.05 18.05- 22.05
1. Урок-підсумок.
Написати, які твори що вивчались впродовж року
викликали найбільшу зацікавленість.
2. Розвиток мовлення.
Жінка- уособлення краси на землі (на основі вивчених творів).
4.05-8.05
1. Позакласне читання.
Т. Шевченко «Назар Стодоля».
2. Література рідного краю.
Є. Дудар. Гуморески.
Завдання 1,2 знайти в мережі інтернет і опрацювати.
9 клас
27.04- 1.05
Контрольна робота. Нова українська література.
Виконайте тестові завдання.
1. Укажіть, де народився письменник П. Куліш:
а) у містечку Воронежі на Сумщині;
б) у містечку Новгороді-Сіверському на Чернігівщині;
в) у містечку Глухові на Сумщині;
г) у місті Києві.
2. Укажіть стилістичну манеру Марка Вовчка:
а) народництво;
б) сентименталізм;
в) романтизм;
г) реалізм.
3. Укажіть, якою мовою пише свої перші твори Марко Вовчок:
а) російською;
б) українською;
в) німецькою;
г) польською.
4. Укажіть, у чому полягає новаторство П. Куліша:
а) уклав перший український тлумачний словник;
б) започаткував романтизм;
в) створив перший в українській літературі історичний твір;
г) створив перший в українській літературі історичний роман.
5. Події якого історичного періоду описані в романі П. Куліша “Чорна рада?”
а) початок козаччини;
б) Хмельниччина;
в) Руїна;
г) Коліївщина.
6. Справжнє прізвище Марка Вовчка:
а) Чайка Дністровая;
б) Віра Лєбедєва;
в) Марія Вілінська;
г) Олена Пчілка.
7. Основною темою творів Марка Вовчка було:
а) змалювання романтичного кохання;
б) заклик до визвольної боротьби;
в) змалювання трагічної долі жінки-кріпачки;
г) змалювання природи України.
8. Вкажіть тему твору Марка Вовчка “Інститутка”:
а) розповідь про життя інтелігенції.
б) показ нестерпного становища селян, наростання стихійного протесту проти панів;
в) зображення солдатських буднів;
г) зображення життя міщан.
9. Від чийого імені ведеться оповідь у повісті Марка Вовчка “Інститутка?”
а) Катрі;
б) інститутки;
в) автора;
г) кріпачки Устини.
10. Який твір Марко Вовчок присвятила Т. Шевченкові?
а) “Козачка”;
б) “Два сини”;
в) “Інститутка”;
г) “Кармелюк”.
11. Укажіть джерело, з якого П. Куліш запозичив сюжетну основу роману “Чорна рада”:
а) “Літопис Граб’янки”;
б) “Історія русів”;
в) “Літопис Самовидця”;
г) народні думи та перекази.
12. Укажіть, яка психологічна деталь розкриває неоднозначне враження від Тура в романі П. Куліша “Чорна рада”:
а) руки;
б) очі;
в) сміх;
г) голос.
13.04-17.04 – 21.04-24.04
1.Образи персонажів- людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
2.Написати роздум «Чи має право бути щасливою кожна людина незалежно від свого суспільного
стану»(повість «Інститутка»).
3.Складання тестових завдань по творчості М. Вовчка.
6.04-10.04
1. М. Вовчок. Життя і творча діяльність.
ст. 293-295 Скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменниці.
2. Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Антилюдяна суть
кріпосництва та солдатчини.
Прочитати повість «Інститутка»
30.03-03.04
1. «Чорна рада»- перший україномовний історичний
роман-хроніка.
Перегляд фільму «Чорна рада»,2002; режисер-постановник М. Засєєв-Руденко (кіномистецтво).
д/з ст. 290 завдання 6,7
Виконати тестові завдання
2. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Оцінка роману Т. Шевченком.
д/з ст. 292 Дати відповідь на питання 4-11
16.03-20.03
Лірика періоду арешту Т. Шевченка. «Доля» ст. 239 напам’ять.
Біблія в життя Т. Шевченка ст. 240-243.
П. Куліш. Життєвий і творчий шлях(конспект) ст. 250.
Прочитати П. Куліша «Чорна рада».