12.05-15.05 18.05- 22.05
1. Позакласне читання. Твори сучасних українських гумористів.
Знайти в мережі інтерне і прочитати.
2. Написати рецензію на прочитаний твір, який найбільше запам’ятався.
3. Розвиток мовлення.
Написати лист улюбленому персонажу, який найбільше запам’ятався.
4. Урок-підсумок
Повторення і узагальнення вивченого.
4.05-8.05
1. Твір-роздум «Значення байок у сучасному житті».
2.Творча хвилинка. Написати сценку
«Зустріч з героєм»(із твору який вам запам’ятався).
27.04 - 1.05
1. Література рідного краю. Гумористи Тернопілля.
Є. Дудар, А. Боб’юк, В. Дячук, П. Сорока.
Знайти в мережі інтернет про творчість письменників й прочитати гуморески.
2. Контрольна робота. Гумористичні твори.
Виконайте тестові завдання
Початковий рівень
1. Автором творів „Еволюція”, „Найважча роль”, „Заморські гості” є
А С. Руданський
Б Л. Глібов
В П. Глазовий
Г С. Чернілевський
2. „Муха-ледащиця майнула у садок” (байка „Муха і Бджола”), щоб
А „на травицю подивиться”
Б „на дерева подивиться”
В „на ряст, на квіти подивиться”
Г „на листя й кущі подивиться”
3. Чоловік із твору „Свиня свинею” ішов з
А роботи
Б церкви
В гостей
Г шинку
Середній рівень
4. У гуморесці „Заморські гості” порушено проблему
А рідної мови
Б любові до рідного краю
В любові до природи
Г гостинності українців
5. Рядки
...Дметься гірш,
Все думає, що стане більш.
Та й що, дурна, собі зробила?
З натуги луснула — та й одубіла!
взято із твору
А „Щука”
Б „Муха і Бджола”
В „Жаба і Віл”
Г „Свиня свинею”
6. Запорозькі козаки вміли з гідністю відстояти свою честь і не давали нікому із себе покепкувати — така ідея твору
А „Еволюція”
Б „Добре торгувалось”
В „Заморські гості”
Г „Запорожці у короля”
Достатній рівень
7. Складіть порівняльну характеристику Мухи і Бджоли з однойменної байки.
8. Дайте визначення поняття „алегорія” і розкрийте суть цього поняття на прикладі вивчених байок Л. Глібова.
Високий рівень
9. Розкрийте своє розуміння вислову Сміх — найкращий лікар (7-8 речень).
УВАГА! Робочі зошити із виконаними завданнями, буду збирати для оцінювання.
13.04-17.04 – 21.04-24.04
1.П. Глазовий. Життєпис письменника. «Еволюція»
ст. 250.
2.П. Глазовий. «Найважча роль», «Заморські гості».
ст.251 Вивчити напам’ять одну з гуморесок.
3.П. Глазовий. «Похвала», «Кухлик».
ст. 252. Знайти в мережі інтернет гумореску «Кухлик».
4.Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
Виконати тестові завдання. ст.252-253.
6.04-10.04
1. С. Руданський . Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до
простої людини, до її розуму , кмітливості. «Запорожці у короля».
ст. 246-247.
Теорія літератури. Записати визначення в зошит.
2. Почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.
Виконати тестові завдання ст. 248, написати замітку «Чому я раджу прочитати співомовки С. Руданського».
30.03-03.04
Українська література
1. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
д/з на основі прочитаних байок Л. Глібова скласти байку.
2. С. Руданський. «Добре торгувалось» Співомовка С. Руданського-унікальне явище у світовому
письменстві.
д/з ст.242-245 Виконати тестові завдання
Л. Глібов «Муха і Бджола» ст. 233-235.
Викривальна і повчальна спрямованість байок Л. Глібова ст. 236-237,виконати тестові завдання.